logo horyzonty

szare x4 pionowem

Wycieczka szkolna do Tlenia

alt

26 maja, w czwartek wyjechaliśmy na dwudniową wycieczkę do Tlenia. Lubimy wracać w to miejsce. To miejscowość położona w centrum Borów Tucholskich nad jeziorem Mukrza oraz rzeką Wdą i jej dopływem – Prusiną. Tradycyjnie zamieszkaliśmy w ośrodku Patria. Pierwszego dnia pływaliśmy na kajakach i rowerach wodnych pod opieką ratowników WOPR i Pana Dyrektora. Po obiedzie braliśmy udział w grze terenowej, w której mieliśmy 8 zadań do rozwiązania. Było dużo śmiechu i inwencji twórczej. Po kolacji przygotowaliśmy ognisko i dyskotekę wspólnie z klasą mundurową z Technikum Elektronicznego. Następnego dnia, zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy do Fojutowa. Zwiedziliśmy akwedukt w strugach deszczu, a następnie spędziliśmy miło czas na basenie krytym. W obliczu tylu atrakcji niestety czas szybko mija… Po powrocie do ośrodka zjedliśmy obiad i przyszedł moment pożegnania. Spakowaliśmy się i w pośpiechu ruszyliśmy na dworzec PKP. Wspólnie spędzony czas pozostaje dla nas miłym, wiosennym wspomnieniem. Dziękujemy wszystkim uczestnikom wspólnej przygody!